Get Adobe Flash player

Rodzice

Jadłospis

J A D Ł O S P I S

w dniach  26.02.- 02.03.2018

 

PONIEDZIAŁEK;

I Śniadanie: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia), masło/15/(mleko), dżem, bułka wr. /1/(mąka pszenna), szynka wieprzowa/60/ (białko  sojowe, seler, gluten, gorczyca, laktoza), herbata z cytryną, ogórek świeży.

II Śniadanie: Bułka  wr./1/( mąka pszenna), jogurt 7 zbóż( białko mleka), pasztet wegański.

Obiad: Barszcz czerwony z ziemniakami ( białko mleka, seler), gulasz mięsno-warzywny, kasza gryczana, ogórek korniszon, banan, kompot.

Kolacja: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia), masło/15/(mleko), dżem, miód,  polędwica sopocka/60/(białko sojowe, błonnik pszenny), ser żółty/40/ Gouda(białko mleka), kawa na mleku(mleko),  papryka czerwona, płat śledziowy(ryby), hummus.

WTOREK;

I Śniadanie: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia, sezam), masło/15/(mleko), bułka gr./1/(mąka pszenna, mąka pszenna graham),  polędwica drobiowa z warzywami/60/(białko sojowe, gorczyca, gluten, seler), granola czekoladowa na mleku(błonnik pszenny, mleko), herbata z cytryną, sałata Actiw.

II Śniadanie: Bułka  wr./1/(mąka pszenna), ser topiony plastry(mleko), jabłko, paprykarz warzywny.

Obiad: Zupa kalafiorowa z ziemniakami(seler), kotlet schabowy(gluten, jaja), ziemniaki, surówka z kapusty pekińskiej(gorczyca), sok.

Kolacja: Chleb różny( mąka pszenna, mąka żytnia, sezam), masło/15/(mleko), deser Monte( mleko), pierś opiekana z indyka/60/(białko sojowe, jaja, seler, gorczyca,  gluten), sałatka z sałatą lodową i mięsem z kurczaka(gorczyca), kakao(mleko).

ŚRODA;

I Śniadanie: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia), masło/15/(mleko),dżem, bułka  wr./1/(mąka pszenna), kiełbasa krakowska/60/(błonnik pszenny, białko sojowe, seler, gorczyca,  białko mleka), herbata z cytryną, płatki kukurydziane z mlekiem( białko mleka), jabłko.

II Śniadanie: Bułka  kukurydziana./1/ (mąka pszenna, gluten pszenny),  jogurt grecki z owocami(białko mleka).

Obiad: Zupa grochowa z ziemniakami(seler), zrazy drobiowe ze szpinakiem(błonnik pszenny, jaja), kasza Kuskus, kompot, sałatka z ogórków kiszonych i cebuli.

Kolacja: Chleb różny (mąka pszenna, sezam, mąka żytnia), masło/15/(mleko),dżem, miód, parówki drobiowe/3/ na gorąco(białko sojowe, błonnik pszenny, gorczyca, jaja),kawa Inka na mleku(mleko), ser salami/40/(białko mleka), ketchup, musztarda(gorczyca).

CZWARTEK;

I Śniadanie: Chleb (mąka pszenna, sezam, mąka żytnia), bułka wr./1/(mąka pszenna), herbata z cytryną, dżem,  schab pieczony/60/(białko sojowe, gluten, seler, gorczyca), płatki owsiane na mleku(mleko, owies),  ogórek konserwowy.

II Śniadanie: Bułka gr./1/(mąka pszenna, mąka pszenna graham),  serek homogenizowany Rolmlecz.( białko mleka).

Obiad: Krupnik z ziemniakami(seler, jęczmień), tortilla po meksykańsku(mąka pszenna), ketchup, kompot, pomarańcz.

Kolacja: Chleb różny(mąka pszenna, mąka żytnia, sezam), dżem, miód, masło/15/(mleko), polędwica drobiowa miodowa/60/(błonnik pszenny, seler, białko sojowe), bułka z żurawiną(mąka pszenna, mąka pszenna graham), kakao(mleko), serek topiony(mleko).

PIĄTEK;

I Śniadanie: Chleb (mąka pszenna, sezam, mąka żytnia), masło/15/(mleko), bułka wr./2/(mąka pszenna), twaróg Capri (białko mleka), ryba po grecku( seler, ryby),herbata z cytryną, masło orzechowe.

II Śniadanie: Ciastko francuskie(mąka pszenna).

Obiad: Kapuśniak z ziemniakami(seler), kluski leniwe z masłem, kompot.