Bursa nr 3 Bursa nr 3

J A D Ł O S P I S
 w dniach  14.01.-18.01.2019

PONIEDZIAŁEK;

I Śniadanie: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia), masło/15/(białko mleka), dżem ,bułka wr./1/,(mąka pszenna),  kiełbasa  żywiecka/60/( białko sojowe, błonnik pszenny), ogórek konserwowy, herbata z cytryną, hummus.

II Śniadanie: Bułka  wr./1/(mąka pszenna),  jogurt Jogobella(białko mleka).

Obiad: Zupa ogórkowa z ziemniakami(seler,  białko mleka),  bitki z piersi kurczaka(błonnik pszenny, jaja), ryż z sosem słodko-kwaśnym, kompot, pomarańcz.

Kolacja: Chleb(mąka żytnia, sezam, płatki owsiane, mąka pszenna),  deser Monte(białko mleka),  pierś opiekana z indyka/60/(białko sojowe, gorczyca, seler), kawa na mleku(białko mleka), paprykarz warzywny, sałata lodowa.

WTOREK;

I Śniadanie: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia), masło/15/(białko mleka), dżem, bułka otrębuska./1/(mąka pszenna, mąka pszenna graham, płatki owsiane),  szynka wieprzowa /60/(białko sojowe, gluten, seler, gorczyca), herbata z cytryną, pomidor, granola owocowa  z mlekiem(białko mleka, błonnik pszenny).

II Śniadanie: Bułka  wr./1/(mąka pszenna),  serek  żółty/40/(białko mleka), jabłko.

Obiad:  Zupa fasolowa z ziemniakami( seler), makaron z piersią kurczaka w sosie serowym(białko mleka, błonnik pszenny),kompot.

Kolacja: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia, sezam, płatki owsiane), miód, parówki drobiowe na gorąco /2/(białko  sojowe, błonnik pszenny, jaja, gorczyca),  serek homogenizowany czekoladowy(białko mleka), ketchup, kakao na mleku(białko mleka), pasztet wegański, konserwa rybna(ryby), bułka drożdżowa(mąka pszenna, jaja, białko mleka).

ŚRODA;

I Śniadanie: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia), masło/15/(mleko),dżem, bułka  wr./1/(mąka pszenna),  herbata z cytryną,  szynka konserwowa/60/ (białko sojowe,  błonnik pszenny, jaja, gorczyca),  płatki Chocapic na mleku(białko mleka, błonnik pszenny), papryka konserwowa

II Śniadanie: Bułka  gr./1/(mąka pszenna, mąka pszenna graham),  jogurt  7 zóż(białko mleka, owies, jęczmień), hummus.

Obiad: Zupa  pomidorowa z  makaronem(białko mleka, błonnik pszenny, seler),  kotlet mielony(błonnik pszenny, jaja), ziemniaki, kompot, surówka z marchwi i jabłek(białko mleka).

Kolacja: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia,  sezam, płatki owsiane), masło/15/(białko mleka),miód, dżem,  schab wiśniowy/60/ (błonnik pszenny, białko sojowe), serek wiejski lekki (białko mleka), kawa na mleku(białko mleka), pasztet wegański, sałatka z piersią kurczaka.

CZWARTEK;

I Śniadanie: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia), masło/15/(białko mleka), dżem,

bułka  z dynią./1/(mąka pszenna, mąka pszenna graham),  przysmak drobiowo-wieprzowy/60/ (białko sojowe, gluten, jaja, gorczyca), płatki ryżowe  na mleku(białko mleka), herbata z cytryną, sałatka szwedzka.

II Śniadanie: Bułka wr/1/( mąka pszenna), ser topiony plastry(białko mleka), jabłko.

Obiad:  Kapuśniak z kiszonej kapusty z ziemniakami(seler), tortilla po meksykańsku(białko mleka, błonnik pszenny), ketchup, kompot, surówka z kapusty czerwonej(gorczyca).

Kolacja:  Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia, sezam, płatki owsiane), dżem, miód, kiełbasa krakowska/60/(gluten, białko sojowe, seler, gorczyca), serek homogenizowany  naturalny(białko mleka),kakao(białko mleka), kalafior gotowany, ogórek konserwowy.

PIĄTEK;

I Śniadanie: Chleb( mąka pszenna, mąka żytnia), bułka wr./2/(mąka pszenna),jajecznica/2/(jaja), herbata z cytryną, mielonka drobiowa(białko sojowe, jaja, gluten, seler, gorczyca).

II Śniadanie: Bułka słodka/1/(mąka pszenna, jaja, białko mleka).

Obiad: Barszcz biały z ziemniakami(seler, białko mleka),  kotlet ziemniaczany w sosie grzybowym(jaja, mąka pszenna), kompot.