Bursa nr 3 Bursa nr 3

J A D Ł O S P I S
 w dniach 17.06.-19.06.2019

PONIEDZIAŁEK;

I Śniadanie: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia), masło/15/(mleko),dżem, bułka  wr./1/(mąka pszenna),  herbata z cytryną, pomidor, polędwica sopocka wieprzowa/60/(białko sojowe, błonnik pszenny).

II Śniadanie: Bułka  wr./1/ (mąka pszenna),  ser żółty/40/(białko mleka),

Obiad: Zupa ogórkowa z ziemniakami(seler, białko mleka),  schab pieczony w warzywach(seler), ziemniaki, ogórek małosolny, kompot.

Kolacja: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia, płatki owsiane, sezam), dżem, masło/15/(białko mleka),  jogurt Jogobella(białko mleka),  szynka z piersi indyka/60/(białko sojowe, błonnik pszenny, gluten, gorczyca), kakao(białko mleka), mizeria z ogórków(białko mleka).

WTOREK:

I Śniadanie: Chleb( mąka pszenna, mąka żytnia), masło/15/(białko mleka), dżem, miód, kiełbasa szynkowa/60/( białko sojowe, błonnik pszenny), herbata z cytryną,  bułka  graham/1/(mąka pszenna, mąka pszenna graham), płatki  Kangus na mleku(białko mleka, błonnik pszenny), sałatka szwedzka.

II Śniadanie: Bułka wr./1/(mąka pszenna),  serek topiony(białko mleka).

Obiad: Zupa  jarzynowa z ziemniakami(białko mleka, seler),  pyzy z mięsem( błonnik pszenny, białko sojowe), kompot, surówka z kapusty pekińskiej(gorczyca).

Kolacja: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia, płatki owsiane, sezam), masło/15/(białko mleka), pasztet drobiowy/60/(jaja, białko sojowe, błonnik pszenny, seler), serek wiejski z owocami(białko mleka), musztarda(gorczyca), sałata świeża, kawa na mleku(białko mleka).

ŚRODA;

I Śniadanie: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia), masło/15/(białko mleka), bułka wr./1/(mąka pszenna), kiełbasa krakowska podsuszana/60/(białko sojowe), pomidor, herbata z cytryną, płatki kukurydziane na mleku(białko mleka).

II Śniadanie: Bułka wr./1/(mąka pszenna), ser żółty/40/(białko mleka).

Obiad: Zupa owocowa z makaronem(błonnik pszenny), kotlet mielony(jaja, błonnik pszenny), ziemniaki, sałata ze szczypiorem(białko mleka), woda z miętą.