Bursa nr 3 Bursa nr 3

J A D Ł O S P I S
 w dniach  18.03.-22.03.2019

PONIEDZIAŁEK;

I Śniadanie: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia), masło/15/(białko mleka), dżem ,bułka gr./1/,(mąka pszenna, mąka pszenna graham),  kiełbasa tatrzańska/60/(białko mleka,  gorczyca, seler),  ogórek konserwowy, herbata z cytryną, hummus.

II Śniadanie: Bułka  wr./1/(mąka pszenna),  ser  żółty/40/(białko mleka).

Obiad: Zupa zacierkowa z ziemniakami (seler, jaja, błonnik pszenny),  fasolka po bretońsku(białko sojowe, błonnik pszenny, seler, gorczyca), chleb(mąka pszenna, mąka żytnia, sezam, płatki owsiane), banan,  kompot.

Kolacja: Chleb(mąka żytnia, sezam, płatki owsiane, mąka pszenna),  jogurt Jogobella(białko mleka),  szynka wieprzowa/60/(białko sojowe, gorczyca, seler, gluten), kakao(białko mleka), sałata świeża ze szczypiorem(białko mleka).

WTOREK;

I Śniadanie: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia), masło/15/(białko mleka), dżem, bułka  wr./1/(mąka pszenna),  polędwica drobiowa z  warzywami/60/(błonnik pszenny, seler, gorczyca, białko sojowe), herbata z cytryną, płatki  Chocapic z mlekiem(białko mleka, błonnik pszenny), pasztet wegański, pomidor.

II Śniadanie: Bułka  gr./1/(mąka pszenna, mąka pszenna graham),  ser topiony plastry (białko mleka), jabłko.

Obiad:  Barszcz czerwony z ziemniakami (seler, białko mleka), kasza jęczmienna(jęczmień), klopsiki w sosie(mąka pszenna, jaja), kompot, ogórek kiszony.

Kolacja: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia, sezam, płatki owsiane), miód,  pieczeń drobiowa/60/(białko sojowe, błonnik pszenny, jaja),   kawa na mleku(białko mleka), jogurt 7 zbóż(białko mleka, owies, jęczmień), sałatka szwedzka, krem Nutella(orzechy laskowe, soja, mleko).

ŚRODA;

I Śniadanie: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia), masło/15/(mleko),dżem, bułka  wr./1/(mąka pszenna),  herbata z cytryną, ser żółty/40/ (białko mleka),  płatki ryżowe na mleku(białko mleka), pomarańcz, paprykarz warzywny.

II Śniadanie: Bułka   z dynią/1/(mąka pszenna, mąka żytnia), szynka konserwowa/60/(białko sojowe, seler, gorczyca, jaja, gluten), papryka konserwowa.

Obiad: Zupa szczawiowa z ziemniakami(seler, białko mleka),  gulasz z udźca indyka(błonnik pszenny,  seler),  kasza kuskus(błonnik pszenny), kompot, ogórek konserwowy, sok Kiki.

Kolacja: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia,  sezam, płatki owsiane), masło/15/(białko mleka),miód, dżem, kiełbasa  krakowska podsuszana/60/( białko sojowe), kakao(białko mleka), serek homogenizowany(białko mleka), konserwa rybna(ryby), sałata fantazja.

CZWARTEK;

I Śniadanie: Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia), masło/15/(białko mleka), dżem,

bułka  wr./1/(mąka pszenna),  schab pieczony/60/ (białko sojowe, błonnik pszenny, seler, gorczyca), płatki Corn na mleku(białko mleka), herbata z cytryną,ogórek świeży.

II Śniadanie: Bułka owsiana/1/( mąka pszenna, mąka żytnia, sezam, płatki jęczmienne),  deser Satino(białko mleka).

Obiad:  Zupa  kalafiorowa z ziemniakami(seler, białko mleka), kotlet z ryby(błonnik pszenny,  jaja, ryby) kompot, ziemniaki, surówka z marchwi i jabłek(białko mleka).

Kolacja:  Chleb(mąka pszenna, mąka żytnia, sezam, płatki owsiane), dżem, krem Nutella(orzechy laskowe, soja, mleko),  szynka z piersi indyka/60/( białko sojowe, seler, jaja, gluten, gorczyca),  jogurt owocowy(białko mleka), kawa na mleku(białko mleka), ogórek konserwowy z groszkiem konserwowym.

PIĄTEK;

I Śniadanie: Chleb( mąka pszenna, mąka żytnia), bułka wr./2/(mąka pszenna),  herbata z cytryną, ser twarogowy Capri(białko mleka), jajko z majonezem(jaja, gorczyca).

II Śniadanie:  Bułka słodka/1/(mąka pszenna, jaja).

Obiad: Zupa  jarzynowa z ziemniakami(seler),  ryż z jabłkami i śmietaną(białko mleka) kompot.